.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر مصباحی‌مقدم از کنارگذاشتن احمدی‌نژاد

مصباحی مقدم در پاسخ به این سئوال که آیا رییس جمهور نیز در این فعالیت های جریان اصولگرایی برای انتخابات مشارکت داده می شود، گفت: نه خیر، احمدی نژاد دیگر هیچ طرف برنامه های جریان اصولگرایی برای انتخابات نیست و این جریان حرکت خود را به صورت مستقل دنبال می کند.
چند روز پس از اظهارنظر محمد رضا باهنر عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری که جریان انحرافی را خارج از دایره وحدت وحدت جبهه اصولگرايي خوانده بود، غلامرضا مصباحی مقدم عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز به عنوان یکی از دوبال جامعتین ، شخص رئیس جمهور را نیز خارج از دایره وحدت اصولگرایان خواند و اعلام کرد:" مجموعه جریان اصولگرایی تصمیم گرفته است که حرکت خود را به صورت مستقل از احمدی نژاد، در انتخابات مجلس نهم دنبال کند."

غلامرضا مصباحی مقدم در گفتگو با "فردا" در بیان اینکه جریان اصولگرایی چند ماه گذشته استراتژی وحدت حول محور احمدی نژاد را برای حضور در انتخابات مجلس نهم در نظر گرفته بود ، اظهارداشت : این موضوع پیش از وقایع اخیر و موضع جدید رییس جمهور بود و اکنون جریان اصولگرایی با توجه به تحولاتی که رخ داده است دیگر احمدی نژاد را محور وحدت خود برای حضور در انتخابات قرار نمی دهد.

وی اضافه کرد: مجموعه جریان اصولگرایی اکنون به دنبال محوریت جامعتین برای وحدت میان اصولگرایان در انتخابات مجلس هستند و جامعتین نیز هدایت های خود را استمرار می دهند و با گفتگو و توافقی که میان جریان اصولگرایی شده است، این حرکت ادامه خواهد یافت.

تغییرات جدید در کمیته انتخاباتی اصولگرایان
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: روند فعالیت کمیته سه نفر و ۱۳ نفره که قرار بود با نظر رییس جمهور استراتژی و راه اصولگرایان را در انتخابات تعیین کنند، تغییر کرده است.
مصباحی مقدم ادامه داد: ۴ نفر از اعضای جامعه روحانیت به کمیته سه نفره اضافه می شوند و این افراد به عنوان داوران جریان اصولگرا با جمع دیگر از مجموعه گروههای اصولگرا که به آن ها اضافه خواهند شد، مشترکا سیاست گذاری انتخابات را دنبال می کنند. وی تاکید کرد: جریان اصولگرایی سعی دارد تا چتر اصولگرایی کاملا فراگیر باشد.

احمدی نژاد در برنامه انتخاباتی جریان اصولگرا جایی ندارد
نماینده مردم تهران در پاسخ به این سئوال که آیا رییس جمهور نیز در این فعالیت های جریان اصولگرایی برای انتخابات مشارکت داده می شود ، گفت : نه خیر، احمدی نژاد دیگر هیچ طرف برنامه های جریان اصولگرایی برای انتخابات نیست و این جریان حرکت خود را مستقلا دنبال می کند.

واکنش به فعالیت های انتخاباتی گروه های منتسب به دولت در استان ها
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به آغاز فعالیت های انتخاباتی برخی از گروههای منتسب به دولت در استانها گفت: آنها ارتباطی به جریان اصولگرایی ندارند و ما نمی توانیم تصمیمی نسبت به آنان بگیریم.

وی ادامه داد: جریان اصولگرایی به دنبال وحدت با آنها نیست چرا که ما با اصولگرایان وحدت داریم و آنها خودشان را از اصولگرایان جدا کرده اند.

مصباحی مقدم در بیان اظهارات برخی افراد نزدیک به رییس جمهور مبنی بر اینکه احمدی نژاد عضو هیچ جریان و گروهی نیست، اظهارداشت: آنها خودشان را از اصولگرایان جدا کردند بنابراین ما هم اصراری نداریم که به ما بپیوندند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 خرداد 1390
آقای مصباحی مقدم دکتر از اصوالگراها جدا بود شما لاریجانی را کاندید کردید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.